söndag, september 03, 2006

Uppdatering

Egentligen har jag inte tid att skriva....men jag tänkte iallafall informera Er som läser här att jag har fullt upp.
Sen sist jag skrev så har vi:


  • varit i fjällen en vecka med sagolikt väder och långa härliga strapatser på kalfjället. Denna vecka resulterade i en frys FULL med fågel av olika valörer. Så full att vi nu beställt en frysbox på snudd på 300 liter (hur ska vi annars klara älgjakten!?)

  • Snart väntat klart på våra soffor som kommer på tisdag förmiddag.....ÄNTLIGEN!

  • Är åter på jobbet och där är det mycket.....jätte mycket just nu. Åker på konferans till Lycksele med Polisförbundet på onsdag och har en hel massa inläsning att ta tag i innan dess.

  • Jag har shopat höst/vinter kläder så nu är jag beredd för kallare temperaturer. Har även insett att jag har luckor i min garderob sen jag lade uniformen på hyllan, så jag har försökt att fylla upp lite. Inom vissa klädområden var det inte luckor utan HÅL!

  • Idag har jag städat och pysslat här hemma, fått upp alla sakerna vi köpte på IKEA för drygt en månad sedan, bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer: