torsdag, mars 16, 2006

Hur kul som helst!

Jag är fast....i bloggträsket! Har suttit klistrad framför datorn sedan nio i morse och lärt mig hur man fixar en gästbok samt hur man fixar till sin sida så att den blir som vill ha den. Har gått från totalt ovetande till att nu äntligen ha fått datorna att göra som jag vill. Gästboken är inte redigerad än, distributörens hemsida ligger nere, men snart så är även den fixad! Skriv gärna en rad och berättat att du varit här.

Är äntligen ledig två dagar efter att ha jobbat tre kvällar på rad. Så idag är det tvättdag och ett evigt rännande upp och ner till tvättstugan, förhoppningsvis för näst sista gången! Sen kan jag tvätta när jag vill i min alldeles egna tvättmaskin.

IKEA here I come
Imorgon är det IKEA-dag. ÅHHH vad jag längtar, denna underbara butik! Jag och mamma tar en dagstripp ner till Sundsvall, 30 mil enkel väg kan man väl kalla tripp. Ska inhandla gardintyger, gardinskenor, gardinstänger eventuellt en matta. Det kommer att bli många många IKEA resor men som min blivande man fastställt "det blir efter att vi flyttat in när vi ser behovet, Ikea föder behov".

Tänkte jag skulle lägga in en bild på min nya postlåda med då var det slut på batteri i kameran. Kameran står på laddning så bild kommer.

Inga kommentarer: