måndag, januari 08, 2007

Inventering

Ett nytt år är här....med mycket spännande att erbjuda. Men eftersom jag upptäckt att jag med åren blivit duktig på att skjuta upp saker och ting till morgondagen så behövdes en inventering innan bokslut kunde göras för 2006.
Kvar att göra:
  • Skicka ut tackkorten för bröllopet.....JAG SKÄMS!! Men i söndags så låg 65 klippta, klistrade, skrivna och förpackade tackkort färdiga på vårt köksbord. Snart i en brevlåda nära dig. Till vissa av er läsare bifogas även en film i paketet, en riktig bestseller.
  • Köpa fotoalbum för att organisera alla bröllopsbilderna....detta har hamnat på februari månads budget! Jag som älskat att klistra och pyssla med foton....vad har hänt!?
  • Organisera vår nya "walk in closet". Den är färdig och allt är på plats, utom mina kläder.
  • Flytta prylar från köket till sideboarden...som står tom!?

Det kommer säkert upp mer saker som MÅSTE göras....Nu har vardagen börjat och jobbet rullar på....har för tillfället bytt skrivbord 3 gånger. Lite oklart hur vi ska sitta....för mig spelar det dock ingen större roll, kanske därför det är jag som flyttar hela tiden.

Igor han har avslutat sin penecillin kur och är nu åter till det normala igen, tuggar till och med ben. Men han är fortfarande ordinerad vila eftersom han förlorade så mycket blod, endast promenader med matte.

Inga kommentarer: