måndag, mars 31, 2008

En härlig helg & en glad 40-åring

Vi har haft en jättetrevlig helg i Lycksele. I fredags eftermiddag lämnade jag Irma till mormor & morfar, åt en jättegod middag och vände sedan hemåt.....ENSAM! Med Micke i skogen och Irma i tryckt förvar så kröp jag upp i soffhörnet med ett glas vin, en mysig brasa och fjärrkontrollen. Och vad väntade...jo...sovmorgon!!! Bara jag och vovvarna hemma och dom störde inte min sömn. Och som jag sov!!! Underbart

På lördagmorgon kom Micke hem och vi packade för en natt på Hotell Lappland i Lycksele. Syftet med resan var en barnfri helg, SPA:et och en överraskningsfest för 40-åringen Kay. Kays flickvän Katarina hade verkligen fixat till det. Överraskad blev han!



På söndag förmiddag vände vi åter. För Micke blev det ut i skogen igen och jag hämtade en sprallig Irma. Och vad kan man älska mer än sin egen spegelbild....puss på dig sötnos!


Inga kommentarer: